24 Haziran 2013 Pazartesi

Sonundaaa!!! 


Demek istiyorum evet :) Blog yazsam mı yazmasam mı yeaa diye kafa patlattım :) Teknoloji özürlü olduğumu düşündüğüm için el atmadım, sonra bir arkadaşımın blogunu okuyup: 'Bende yazıcaam yaa.' diyerekten kendimi burda buldum:) Hatta sevgili arkadaşımdan yardım bile istedim, lakin malum haftalardır ikimizde sınav stresi yaşıyoruz atlatamamıştır kızcağız diye vazgeçtim.Kendi başımın çaresine baktım galiba:)
Benim blog hevesimde tuttuğum günlükler gibi olmaz umarım.. Görüşmek üzereee.

4 yorum:

  1. Hooooş geldin :) Kuzucuğum bence başının çaresine çook iyi bakmışsın :) Blog ismin harika :) Yazılarını sabırsızlıkla bekleyeceğim öpüldün :)

    YanıtlaSil
  2. Senin kadar okunası(bunu ben türettim galiba:))yazamam ama karalarım bişiler bebeyim.Öptüm!

    YanıtlaSil
  3. Bence kendindeki cevheri görmüyorsun. :) Bende iş yok o kadar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil