24 Haziran 2013 Pazartesi

Sonundaaa!!! 


Demek istiyorum evet :) Blog yazsam mı yazmasam mı yeaa diye kafa patlattım :) Teknoloji özürlü olduğumu düşündüğüm için el atmadım, sonra bir arkadaşımın blogunu okuyup: 'Bende yazıcaam yaa.' diyerekten kendimi burda buldum:) Hatta sevgili arkadaşımdan yardım bile istedim, lakin malum haftalardır ikimizde sınav stresi yaşıyoruz atlatamamıştır kızcağız diye vazgeçtim.Kendi başımın çaresine baktım galiba:)
Benim blog hevesimde tuttuğum günlükler gibi olmaz umarım.. Görüşmek üzereee.